onsdag 27. oktober 2010

Tørrvask??!!

Hjelpes hvor mange ganger jeg hvet at jeg MÅ støvsuge og vaske hus, før vi blir innvadert av hybelkaniner med ryggsekk og norske flag som er klare til å ta over huset!! Hvor jeg ønsker så inderlig at strømmen gikk slik at jeg slapp å støvsuge eller enda bedre.... fri for vann, bare en liten stund!! Bare en liiiiten utsettelse til!!! Men nei.... ingen strøm eller vannbrudd, bare å tappe vann i bøtta og svinge seg med moppen!!

I dag da jeg hadde fått ungene i barnehagen og kom hjem å satte på "The voice" på tv fikk jeg en fryktelig trang til å vaske. Jeg begynte med soverommet, fikk hengt ut dyne og pute, støvsuget bak senga og gikk på badet for å tappe i bøtta......men der var det jo selfølgelig ikke vann!!! TYPISK!! Får bare fortsette med rydding og støvsuging jeg da, og håpe vannet kommer før arbeidslysta stikker av igjen!!
Ha en skitten onsdag dag??!!

Ingen kommentarer: