mandag 18. oktober 2010

Buzzador!

Jeg har i ca. 2 år nå vært noe som kalles buzzador. Dette innebærer å prøve nye produkter og deretter fortelle venner og kjente om produktene man har prøvd og deres egenskaper.


Jeg har testet ut litt forskjellige produkter. Alt fra Pedigree hundefor da vi hadde hund til Dr. Greve shampoo og balsam for barn.

Tro det eller ei, men dette er egentlig utrolig gøy :)

Denne gangen har jeg fått i oppgave å "buzze" om disse nye active fit bleiene til pampers. Jeg hadde egentlig tyvtestet dem litt på forhånd før jeg fikk pakken og var allerede kjempefornøyd med disse.
Di er så tynn at det nesten ikke ser ut som barnet har på seg bleie. Jeg fikk spørsmål av ei venninne som var på besøk om: "har ikke Adele bleie på seg?"
Jo det hadde hun så absolutt, men di nye active fit bleiene til pampers er ultratynne ;)

Samtidig som bleien er tynn, inneholder den en ny type superabsorberende kjerne som holder barnet tørr men myk i huden tilogmed på natten.

Jeg hvet av erfaring at ingen bleie er perfekt for alle barn. Jeg har vært innom noen varianter før jeg traff den bleien som ble rett for mitt barn. Og kan ta som eks. at i 2005 da Elias ble født var jeg overhode ikke fornøyd med pampers sin new born bleie og valgte derfor annet merke, mens da han ble eldre var det kun pampers som klarte å holde han tørr på natten fordi han var så tynn at alle andre bleier glippet rundt lårene.

Dersom det er noen av dere andre som vil prøve dere som buzzador, bare gi beskjed så sender jeg deg en invitasjon på mail ;)

Ha en fin mandag :)




Ingen kommentarer: