mandag 23. januar 2012

Gledelig gjennsyn!!

ENDELIG er sola tilbake, og di siste dagene har vi vært så heldig å sett den flere gang her i Bodø!! :D Bildet over er ikke tatt i år, det er tatt i januar 2010 på verandaen til svigers!! ;ø)

Ellers har helga ikke vært så fryktelig innholdsrik, har rett og slett bare hentet oss inn til ny uke og ny 4 ukersperiode med mannen/pappaen i huset på jobb.
Blei 3 spinningøkter i helga, men i går kjente jeg at det nok har vært litt overdrevent med trening siste uke! Jeg hadde minimalt å gi og følte meg rett og slett utslitt!! :D hehe
Blei også en liten bytur på lørdag, og guttan kom hjem med nye sko :)

Ha en fin og solrik januarmandag!! :))

1 kommentar:

Norunn sa...

Jeg bøyer meg i støvet for all trimminga di, og lekre sko gutta har fått! :D

Jeg har også sykkelsko...i skapet 8) Måtte jeg bare bli så flink å bruke dem som du er. :)