tirsdag 22. november 2011

Hva er det egentlig som skal til??

Er det noen som kan si meg hva det egentlig er som skal til??!!
Jeg har jo LYST å blogge!!!
Fordi det finnes så mange fantastisk flotte blogger rundt om på det store nettet, og disse inspierer meg.
Jeg har jo TID til å blogge!!
Fordi jeg har en mann som er borte på jobb halve året, og da er kveldene lange!!
Jeg har MASSE å blogge om!!!
Fordi jeg har gjort mange nye innkjøp og endinger i hjmmet som jeg har tenkt at: Dette skal jeg blogge!! Og dette skal jeg blogge!! Og DETTE SKAL jeg blogge!!!
MEN!!!!!!!!!!
Jeg logger inn på bloggen, laster inn et bilde, skriver et blogginnlegg, blir ikke fornøyd og LOGGER UT igjen!!!
Jeg lurer på om jeg rett og slett trenger en NY BLOGG!! :)
Kanskje hadde jeg blitt mer fornøyd dersom jeg begynte på hvite ark og faktisk giddet sette meg inn i dette blogglandia!!
Konklusjon: Jeg må LÆRE meg å blogge, og muligens ordne meg en NY BLOGG!! :)

Ha en fin dag, jeg går i TENKEBLOGGEBOKSEN!!! ;)

Ingen kommentarer: