fredag 15. januar 2010

Æ fikk di kule julegavan i år!!! :D

Der e di julegavan som e nyttig og fornuftig, der e di julegavan som e unyttig og ufornuftig og di man sett igjen noen mnd seinar og lura på koffør man aldri har tenkt på å kjøp sæ sånn sjøl, så enkelt men likevell så praktisk :)

Også e det di julegavan som treff rett i hjerte, di man veit med en gang man riv av papiret, at man av forskjellige årsaka aldri meir vil vær uten!!! :)
Jula 2009, va ei jul med fleire sånne gava for min del, æ fikk gava som traff mæ som person, som gjennspeila den æ e:

Den sia av mæ som må ha musikk rundt sæ uansett ka æ gjør, og vess der ikkje e musikk så MÅ æ søng eller nynne!!! Har lenge savna nåkka anna enn pc`en og tv i stua mi som kunne formidle musikken til mæ, men har ikkje helt klart å bestemt mæ førr ka det sku vær... heilt til æ og Elias reiv av papiret på pakken som kom fra han Vidar på Napp, DER va den: Det e en Tanberg Sølvsuper, og æ digga den!!! Æ elska musikk, lyden e sinnsykt bra og den har sjæl!! *ELSK*

Hos mammaen min fikk æ en julekurv før jul i stede før adventskalender som Trine og Marie får, den innholdt så utrulig mykje digg!! Va 2 flaske vin, kjøttrull, 4 brød, julebrød, Lefse, juletrepynt, kjærlighetslesta og BEST AV ALT!!!! Den siste boka til Jo Nesbø- PanserhjerteSia æ va lita, har æ vært en lesehest!!! Og mamma skal egentlig ha all æra før det!! Ho har bestandig kjøpt mæ bøker, og denna gangen va det den som sto øverst på MÅ-læse lista mi. Takk kjære mamman min <3

Æ har i lengre tid jobba mot et av mine største motto som sir at man ALDRI skal gjør sæ avhengig av et mannfolk verken økonomisk eller praktisk, før plutselig e dæm borte og da e man stuck vess man ikkje kan ordne opp før sæ sjøl!!! Et av skrittan mine på veien va å skaff mæ mitt eget verktøy... kjøpte en gang en hammer å la i kjøkkenskuffa, men den blei borte på mystisk vis!! Julegaven fra Norunn va derfor full klaff, og det e serriøst den kulaste julegaven æ ha fått på vææældig lenge!!! Og denne får æ forhåpentligvis ha i fred før guttan mine!!! ;D
Æ sir bære!!!! KÆM har den kulase, råaste og finaste hammern??!!! Den har tilogmed stjernehjern og x-antall str med flatskruhjern inni handtaket ;D 10 poeng for den Norunn!!!!

1 kommentar:

Norunn sa...

Søte du!:) Koselig at du likte julegaven!

Lekker radio...en sånn en hadde lagd fin lyd i min stue også :P